Maak een afspraak

Standard Care

Snelle en vriendelijke hulp

Garandeer uw succes

PeopleDoc werkt proactief samen met klanten om er zo voor te zorgen dat zij alles uit onze producten halen. Wij werken nauw met u samen om uw bedrijfsprocessen door en door te leren kennen, proactief uitdagingen te signaleren en te werken aan toekomstige groei. Met kantoren en ondersteuningsteams in de VS en Europa, staan PeopleDoc productexperts klaar om u te helpen met uw problemen en vragen. Onze Service Level Agreements zorgen voor een tijdige reactie naar onze klanten toe.

PeopleDoc-Standard-Care.jpg

PeopleDoc scoort 100% op klantloyaliteit en wij doen er alles aan om dat zo te houden.

Wat bieden wij:

Uw Customer Success Manager (CSM) werkt met u samen om uw zakelijke vereisten te begrijpen en succes te garanderen. Zij zal rapporten aanleveren, zodat u resultaten kunt meten, trends kunt onderkennen en prestaties kunt verbeteren. Zij zal samen met u business reviews uitvoeren om er zeker van te zijn dat PeopleDoc de resultaten levert die u verwacht. Niet alleen aan het einde van de HyperCare periode na de go-live, maar ook van geval tot geval, mocht dit nodig zijn. Uw CSM is uw escalatiepunt voor eventuele productproblemen en vertegenwoordigt uw belangen binnen PeopleDoc.

De eerste 30 dagen na de go-live is een kritieke fase die het succes van de implementatie mede bepaalt. PeopleDoc begrijpt dat in deze periode extra ondersteuning nodig kan zijn. HyperCare is een tweeledige ondersteuningsfunctie waarbij de implementatiemanager en een toegewezen Customer Success Manager samenwerken om ervoor te zorgen dat de overgang naar een productieomgeving soepel verloopt.

Er is 24 uur per dag en 7 dagen per week hulp beschikbaar via de PeopleDoc-kennisdatabase, met FAQ's, How-Tos, release notes voor producten en trainingsvideo's. U krijgt toegang tot productinformatie, trainingsmateriaal en een gebruikersgemeenschap waar u contact kunt leggen met collega’s van andere bedrijven om het PeopleDoc platform beter te kunnen benutten.

Gebruik ons ticketsysteem om tijdens kantooruren contact op te nemen met Support Agents. PeopleDoc heeft een ondersteuningssysteem in drie lagen om ervoor te zorgen dat problemen op het juiste technische niveau worden afgehandeld en SLA’s zorgen ervoor dat uw tickets tijdig worden behandeld.

THE GOODS

Resources

Ga nu aan de slag met het meest innovatieve HR Service Delivery platform

Kom in contact