Employee Case Management
en Knowledge Portal

Ondersteun medewerkers en maak
HR middelen vrij

Employee Case Management
en Knowledge Portal

Ondersteun uw medewerkers en creëer meer
ruimte voor de belangrijkste HR-taken

 

Verbeter uw dienstverlening en optimaliseer de efficiëntie van uw HR

Bedrijven die een traditioneel HR-beleid voeren ervaren dat HR-werknemers veel tijd kwijt zijn aan eenvoudige, repetitieve taken en vragen waar medewerkers onmiddellijk een reactie op verwachten. Door gebruik van nieuwe technologieën zoals een Knowledge Portal en Case Management kunnen medewerkers op een veel efficiëntere wijze gepersonaliseerde HR-informatie terugvinden. Dit stelt uw HR-team in staat om hun aandacht te richten op complexere vraagstukken en om ongewone verzoeken sneller en effectiever af te handelen.

Eigenschappen van Employee Case Management en Knowledge Portal

Knowledge Portal Geef uw werknemers de meest geavanceerde tools om snel antwoord op HR-gerelateerde vragen te vinden in een gebruiksvriendelijk en gepersonaliseerd portaal.
Employee Case Management Stel uw medewerkers in staat om verzoeken bij personeelszaken in te dienen die door middel van vooraf aangemaakte workflows direct bij de meest geschikte medewerker belanden. Met Employee Case Management is vertrouwelijke behandeling en veilige opslag van verzoeken ook direct geregeld.
HR Helpdesk Bied t uw medewerkers de mogelijkheid om verzoeken bij HR in te dienen, de status hiervan in te zien en direct met de desbetreffende medewerker van personeelszaken te communiceren voor een soepel verlopend proces.
HR Processes Creëer met gemak geautomatiseerde processen die ondersteuning bieden bij handmatige taken. U kunt deze processen zelf aanmaken zonder dat u daarbij de hulp van IT nodig heeft.
Request Automation Creëer workflows die binnenkomende verzoeken automatisch naar de juiste werknemer doorsturen. Zo worden verzoeken waarbij een zekere specialisatie nodig is direct door de meest competente medewerkers in het vakgebied afgehandeld.
Employee File Management Geef uzelf direct toegang tot relevante personeelsdossiers binnen het PeopleDoc systeem om verzoeken af te handelen. U bewaart alle verzoeken automatisch in de Employee File Management tool.
Employee Portal Bied t uw medewerkers een werknemersportaal wat als centraal contactpunt voor alle communicatie, verzoeken en HR-gerelateerde informatie fungeert. Uw medewerkers kunnen door middel van het portaal vanaf verschillende apparaten snel en moeiteloos toegang krijgen tot de informatie die ze nodig hebben.
SLA Measurement and Reporting Blijf te allen tijde op de hoogte van Key Performance Indicators (KPI’s) zoals Service Level Agreements (SLA’s) met behulp van dashboards. Zo krijgt u direct een duidelijk beeld van bijvoorbeeld de gemiddelde reactietijd, de hoeveelheid binnenkomende verzoeken, de tevredenheid van uw werknemers en nog veel meer.

De voordelen van Employee Case Management en Knowledge Portal

Met Employee Case Management en Knowledge Portal van PeopleDoc worden uw medewerkers op geheel nieuwe wijze van HR-gerelateerde informatie voorzien. Creëer gebruiksvriendelijke en gepersonaliseerde Knowledge Base artikelen en workflows om altijd op de hoogte te blijven van de verzoeken van uw werknemers.

 

Stel werknemers in staat om zelf de antwoorden op HR-gerelateerde vragen te vinden in het gebruiksvriendelijke, gepersonaliseerde Knowledge Portal. Geef uw medewerkers de mogelijkheid om op simpele wijze te communiceren met HR en zo snel een persoonlijke en gedetailleerde reactie te krijgen op enigszins complexere vragen.

 

Verminder het aantal verzoeken dat uw HR-team telefonisch of per e-mail ontvangt en optimaliseer de efficiëntie van uw HR-beleid door verzoeken van werknemers direct naar de juiste HR-specialisten te laten sturen. Creëer gemakkelijk nieuwe processen en maak workflows op maat om HR-transacties te automatiseren.

 

Maak bepaalde cases alleen zichtbaar en toegankelijk voor medewerkers met bevoegdheid en beheer de gegevens van uw werknemers op een veilige, verantwoorde manier. Met Employee Case Management wordt u automatisch op de hoogte gesteld wanneer er een verandering aan een aanvraag wordt gedaan; bijvoorbeeld wanneer iemand anders op de case wordt gezet of als er notities worden toegevoegd aan het dossier.

 

Blijf op de hoogte van belangrijke metrics, zoals SLA performance, verzoeken per categorie, afrondingstijd en nog veel meer en verwerk dit direct in rapporten om uw HR-dienstverlening constant te monitoren en te optimaliseren.

 

Ondersteun tier zero via het Knowledge Portal om het aantal binnenkomende verzoeken te verminderen. Geef uw HR-team binnen het HR Shared Service Center de meest innovatieve technologie om alle werknemers met verzoeken of vragen de juiste ondersteuning te bieden en succes te meten.

 

Bekijk in één oogopslag relevante personeelsbestanden binnen de case die uw HR-medewerker behandelt. Stel geautomatiseerde processen in om verzoeken van werknemers die via Case Management binnenkomen snel en efficiënt af te handelen. De documenten die als onderdeel van een case of proces worden aangemaakt worden allemaal automatisch opgeslagen en dat scheelt uw HR-team een hoop tijd en moeite.

THE GOODS

Resources

Ga nu aan de slag met het meest innovatieve HR Service Delivery platform

Kom in contact