Maak een afspraak

Employee Case Management
en Knowledge Portal

Ondersteun medewerkers en maak
HR middelen vrij

 

Biedt betere dienstverlening op efficiëntere wijze

HR besteedt te veel tijd aan eenvoudige, zichzelf herhalende vragen, gegenereerd door werknemers die onmiddellijk een reactie verwachten. Een Knowledge Portal en Case Management oplossing stelt werknemers in staat om gepersonaliseerde HR informatie te vinden, en stelt HR in staat om complexere, niet-standaard verzoeken te sturen en sneller op te lossen.

Features van Employee Case Management en Knowledge Portal

Knowledge Portal Biedt je werknemers de handvatten om de antwoorden op HR gerelateerde vragen te vinden in een zoekbare, gepersonaliseerde portal.
Employee Case Management Stel je werknemers in staat om een verzoek in te dienen bij HR wat automatisch naar de juiste persoon wordt gestuurd, op basis van vooraf gedefinieerde workflows.
HR Helpdesk Geef je werknemers de mogelijkheid om een verzoek in te dienen bij HR, de status van een verzoek in te zien, en te communiceren met de HR manager die over een bepaald verzoek gaat.
HR Processes Bouw gemakkelijk geautomatiseerde processen die elk op mensen gebaseerd proces ondersteunen - geen IT programmering nodig.
Request Automation Creëer workflows die automatisch de binnenkomende verzoeken toewijzen op basis van eigenschappen van werknemers en het type verzoek.
Employee File Management Verschaf jezelf direct binnen PeopleDoc toegang tot de personeelsbestanden die relevant zijn voor een bepaald verzoek, en bewaar automatisch alle verzoeken in de Employee File Management oplossing.
Employee Portal Biedt je werknemers een werknemersportal als centraal contactpunt voor alle communicatie over alle HR gerelateerde informatie en verzoeken en welke op meerdere apparaten geopend kan worden.
SLA Measurement and Reporting Houd Key Performance Indicators zoals SLA's (service level agreements) in het oog met behulp van dashboards en krijg een duidelijk beeld van de gemiddelde reactietijd, het aantal binnenkomende verzoeken, het tevredenheidsniveau, en meer.

De voordelen van Employee Case Management en Knowledge Portal

De PeopleDoc Employee Case Management en Knowledge Portal veranderen de manier waarop HR werknemers van informatie voorziet. Creëer zoekbare, gepersonaliseerde Knowledge Base artikelen en workflows om werknemersverzoeken te volgen.

 

Stel werknemers in staat om zelf de antwoorden op hun eigen HR gerelateerde vragen te vinden in een gebruiksvriendelijk, gepersonaliseerd knowledge portal, en om gemakkelijk met HR te communiceren voor complexere vragen.

 

Verlaag het aantal verzoeken wat HR via e-mail of telefoon ontvangt, en verbeter het reactievermogen van HR door werknemersverzoeken gelijk naar de juiste HR specialisten te laten doorsturen. Creëer gemakkelijk nieuwe processen en maak workflows op maat om HR transacties te automatiseren.

 

Beperk de toegang en zichtbaarheid van cases op basis van de rol van een gebruiker, en beheer personeelsgegevens op een veilige manier. Volg veranderingen van aanvragen, zoals een wijziging in behandelaar  en notities die worden toegevoegd.

 

Volg en rapporteer over belangrijke metrics, zoals SLA performance, requests per categorie, oplossingstijd, en meer om de HR dienstverlening constant te meten en verbeteren.

 

Maak tier zero ondersteuning mogelijk via het knowledge portal om het aantal binnenkomende verzoeken te verminderen. Geef de HR vertegenwoordigers in je HR Shared Service Center de technologie om werknemersverzoeken en vragen te ondersteunen en om succes te meten.

 

Bekijk snel relevante personeelsbestanden met één druk op de knop vanuit een case. Initieer geautomatiseerde processen gebaseerd op werknemersverzoeken die via case management binnenkomen. Alle documenten die als onderdeel van een case of proces worden gegenereerd, worden automatisch opgenomen in het digitale personeelsbestand.

THE GOODS

Resources

Ga nu aan de slag met het meest innovatieve HR Service Delivery platform

Kom in contact