Maak een afspraak

Employee File Management

Veilig en proactie beheer van HR Documenten

 

Ga verder dan opslag alleen

Geen papieren documenten meer opzoeken of meerdere systemen doorspitten! PeopleDoc Employee File Management maakt het makkelijk voor HR om documenten actief en efficiënt te beheren en compliance te garanderen. Creër personeelsbestanden, sla ze op, open ze, deel ze, en verwijder ze, en dat alles vanuit één beveiligde locatie die op elk toestel en overal beschikbaar is.

Employee File Management Features

Document Generation Creëer simpele en complexere documenten met behulp van de informatie in PeopleDoc en in je andere HR systemen.
eSignature Stel werknemers in staat om gemakkelijk online documenten te ondertekenen met één druk op de knop, en sla deze documenten automatisch op in het desbetreffende personeelsbestand onder de juiste retentieregels.
Centralized Employee Files Creëer, beheer, sla op, en beveilig alle documenten die met een bepaalde werknemer te maken in één gecentraliseerde werknemersmap, ongeacht op welk systeem de documenten zijn gegenereerd.
Search Voer geavanceerde zoekopdrachten uit met meerdere zoekcriteria, zoals soort document, werknemer, data, or andere meta-data.
Secure Access Beheer de toegang tot bestanden op basis van soort bestand en de rol van de gebruiker.
Secure Sharing Deel documenten via beveiligde online omgeving met managers, werknemers, of externen, in plaats van via e-mail of papier.
Proactive Compliance Bekijk snel ontbrekende documenten of documenten die bijna verlopen, en vraag werknemers eenvoudig om deze documenten te verstrekken.
Legal Hold Plaats documenten onder legal hold met één druk op de knop.
Retention Schedules Creëer retentieschema's per type document en locatie om ervoor te zorgen dat documenten worden bewaard op basis van met wettelijke verplichtingen en het bedrijfsbeleid.

De voordelen van Employee File Management

PeopleDoc Employee File Management stelt je in staat om HR documenten proactief te beheren vanaf een centrale locatie, waardoor compliance, beveiliging en snellere verwerking van documenten mogelijk worden gemaakt.

 

Vereenvoudig de dagelijkse taken van HR, zoals documenten zoeken en sorteren en ze doorsturen om nagelezen, ondertekend, en bevestigd te worden.

 

Bekijk snel ontbrekende documenten of documenten die bijna verlopen, en vraag werknemers eenvoudig om deze documenten te verstrekken. Met audit trails kun je in de gaten houden wie welke bestanden heeft opgeslagen, verplaatst, gedeeld, of verwijderd.

 

Open personeelsbestanden vanuit een gecentraliseerde, digitale oplossing, waar en wanneer dan ook - één enkele bron voor de waarheid. Documenten die in PeopleDoc, jouw HRIS of andere HR systemen worden gegenereerd, worden automatisch opgeslagen in het desbetreffende personeelsbestand. Papieren documenten kunnen ook worden gescand en dan worden geüpload naar het juiste personeelsbestand.

 

 

Bestanden creëren zichzelf niet. Alle documenten die worden gegenereerd bij een geautomatiseerd proces of een werknemersverzoek worden automatisch met de juiste tags gelabeld en naar de juiste personeelsmap gestuurd en opgeslagen.

THE GOODS

Resources

Get started with the most innovative HR Service Delivery platform.

Let's Talk