Power HR Shared Services

Stel je HR Shared Service Center
in staat om met minder meer voor elkaar te krijgen

hr-shared-services.png

Overtref verwachtingen met een Shared Services Delivery Model

Veel organisaties hebben tegenwoordig een shared services center voor de alledaagse HR processen, maar de meesten realiseren nog niet de volledige beoogde waarde van hun center. Met een HR Shared Services oplossing wordt meer van de dienstverlening geleverd via self-service door werknemers zelf, waardoor de operationele efficiëntie wordt verbeterd en werknemers tevredener worden. Lees ons Shared Service Center eBook.

Eigenschappen van de HR Shared Services oplossing

Multi-tier Support Pas een meerlaagse aanpak toe voor je dienstverlening. Bied Tier 0 ondersteuning zodat werknemers hun eigen antwoorden kunnen vinden, waardoor er minder verzoeken doorgezet worden naar de Tier 1 HR vertegenwoordigers. Verzoeken die niet gemakkelijk opgelost kunnen worden, worden eenvoudig doorgezet naar de volgende laag.
Multi-location Support Standaardiseer HR processen en metrics over de hele wereld, en personaliseer tegelijkertijd op lokaal niveau inhoud en processen voor gebruikers.
Knowledge Portal Bied je werknemers een portal in huisstijl dat vanaf meerdere apparaten tegelijkertijd geopend kan worden, zodat zij zelf relevante informatie kunnen vinden in een gepersonaliseerde knowledge base.
Employee Case Management Stel werknemers in staat om een verzoek in te dienen bij HR, dat dan automatisch wordt doorgezet naar de juiste persoon in HR, op basis van vooraf gedefinieerde workflows.
HR Processes Een krachtige manier om HR processen op afroep binnen enkele minuten te bouwen en te automatiseren.
Request Automation Creëer workflows om binnenkomende verzoeken automatisch toe te wijzen op basis van de attributen van werknemers in het HRIS en het soort verzoek.
Employee File Management Open direct de personeelsbestanden die relevant zijn voor een bepaald verzoek, en sla automatisch alle verzoeken en gerelateerde HR documenten op in het digitale bestand van de desbetreffende werknemer.
SLA Measurement and Reporting Houd Key Performance Indicators zoals SLA's (service level agreements) in het oog met behulp van dashboards en zorg voor een duidelijk beeld van de gemiddelde reactietijd, het aantal binnenkomende verzoeken, het tevredenheidsniveau, en meer.
Call Center Integration Koppel met het telefoonsysteem om werknemersverzoeken via de telefoon in de gaten te houden, te volgen en te controleren.

Voordelen van PeopleDoc HR Shared Services

THE GOODS

Resources

Ga nu aan de slag met het meest innovatieve HR Service Delivery platform

Kom in contact