Maak een afspraak

Power HR Shared Services

Stel je HR Shared Service Center
in staat om met minder meer voor elkaar te krijgen

hr-shared-services.png

Overtref verwachtingen met een Shared Services Delivery Model

Veel organisaties hebben tegenwoordig een shared services center voor de alledaagse HR processen, maar de meesten realiseren nog niet de volledige beoogde waarde van hun center. Met een HR Shared Services oplossing wordt meer van de dienstverlening geleverd via self-service door werknemers zelf, waardoor de operationele efficiëntie wordt verbeterd en werknemers tevredener worden. Lees ons Shared Service Center eBook.

Eigenschappen van de HR Shared Services oplossing

Multi-tier Support Pas een meerlaagse aanpak toe voor je dienstverlening. Bied Tier 0 ondersteuning zodat werknemers hun eigen antwoorden kunnen vinden, waardoor er minder verzoeken doorgezet worden naar de Tier 1 HR vertegenwoordigers. Verzoeken die niet gemakkelijk opgelost kunnen worden, worden eenvoudig doorgezet naar de volgende laag.
Multi-location Support Standaardiseer HR processen en metrics over de hele wereld, en personaliseer tegelijkertijd op lokaal niveau inhoud en processen voor gebruikers.
Knowledge Portal Bied je werknemers een portal in huisstijl dat vanaf meerdere apparaten tegelijkertijd geopend kan worden, zodat zij zelf relevante informatie kunnen vinden in een gepersonaliseerde knowledge base.
Employee Case Management Stel werknemers in staat om een verzoek in te dienen bij HR, dat dan automatisch wordt doorgezet naar de juiste persoon in HR, op basis van vooraf gedefinieerde workflows.
HR Processes Een krachtige manier om HR processen op afroep binnen enkele minuten te bouwen en te automatiseren.
Request Automation Creëer workflows om binnenkomende verzoeken automatisch toe te wijzen op basis van de attributen van werknemers in het HRIS en het soort verzoek.
Employee File Management Open direct de personeelsbestanden die relevant zijn voor een bepaald verzoek, en sla automatisch alle verzoeken en gerelateerde HR documenten op in het digitale bestand van de desbetreffende werknemer.
SLA Measurement and Reporting Houd Key Performance Indicators zoals SLA's (service level agreements) in het oog met behulp van dashboards en zorg voor een duidelijk beeld van de gemiddelde reactietijd, het aantal binnenkomende verzoeken, het tevredenheidsniveau, en meer.
Call Center Integration Koppel met het telefoonsysteem om werknemersverzoeken via de telefoon in de gaten te houden, te volgen en te controleren.

Voordelen van PeopleDoc HR Shared Services

 

Deze adaptieve, flexibele tool geeft zelfs a-technische administrators het vermogen om op mensen georiënteerde HR processen te creëren en publiceren, om compliance en de betrokkenheid van je werknemers te verzekeren. Dit is een kostenefficiënte manier om de dagelijkse HR processen van verschillende locaties of bedrijfsonderdelen te harmoniseren en om te vormen tot standaardprocessen die door de gehele organisatie heen gebruikt worden.

 

Stel werknemers in staat om de antwoorden op hun eigen HR gerelateerde vragen te vinden door middel van een self-service knowledge portal, en garandeer dat werknemers consistente, tijdige reacties krijgen op vragen die ze niet zelf kunnen beantwoorden.

Reduceer het aantal verzoeken die HR via e-mail of de telefoon binnenkrijgt, en verbeter het reactievermogen van HR door geautomatiseerde workflows in te stellen om verzoeken toe te wijzen en door te zetten.

 

Volg en creëer rapporten over belangrijke metrics om de performance van je HR Service Delivery te meten en constant te verbeteren.

THE GOODS

Resources

Get started with the most innovative HR Service Delivery platform.

Let's Talk